Wat een drukte - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu Wat een drukte - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu

Wat een drukte

Door: Floor Dekker

Blijf op de hoogte en volg Floor

26 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Camberley

Hallo allemaal,

De tweede week is afgelopen en we bevinden ons al in de derde week.

Dit weekend moest ik werken bij longacres, de ene week ben je het hele weekend vrij en de volgende week moet je het hele weekend werken
Dit weekend was het zooooo druk bij Longacres, niet normaal!
Ik denk dat vele tuincentra hiervoor een moord zouden plegen.
Het hele weekend (zaterdag, zondag en maandag(Pinksteren hier bank holiday)) , elk tijdstip van de dag stonden er enorme rijen bij de kassa's.
Ik werkte afgelopen week bij de planten, ik moest vooral planten bij vullen en de prijzen op planten bakken stickeren, dit was buiten dus ik heb ook van de heerlijke Engelse regen kunnen genieten. Maar ik mag niet klagen want ik word tot nu toe elke dag opgehaald door een collega die dichtbij mij woont en pa wees maar niet bang hij heeft 2 kinderen en een vrouw dus die sla ik over;)

Maar ik moest dus ook op zaterdag en zondag werken en die planten waren niet aan te slepen.
Als je net een schrap had gevuld met planten was die een uur later weer leeg :0
En veel klanten betekend veel vragen, ik vind dat ik hier echter veel vooruit gang op heb geboekt. Aan het begin van de planten week kon ik nul van de tien vragen beantwoord geven en op zondag was dat drie van de tien!!

Over zondag gesproken, op zondag zijn er andere openingstijden dan zijn we van 10 tot half 5 open in plaats van half 9 tot half 6.
Toen we om 10 uur open gingen en ik overdrijf niet, één minuut later stond al heel de winkel vol met mensen.

En toen maandag(gisteren), maandag gaf Longacres 10% kortingskaartjes aan klanten die tussen half acht en half negen langskwamen en deze kaartjes konden ze hele dag konden besteden. Daarom is deze dag een erg gevreesde dag onder de personeelsleden.
Ik werk deze week bij seasonal(dezelfde afdelinga als de eerste week) dus ik was deze gevreesde dag ook bij seasonal.
Om half acht gingen we open en binnen no time stonden klanten klaar om hun 2.000 pond lounge set te kopen.

Vandaag, dinsdag was het daarom ook rustig maar ze verwachten dat het morgen weer drukker wordt omdat het lekker weer wordt, maar dan ben ik lekker vrij en kan ik van de zon genieten ;)

Het leven wordt hier steeds gewoner en ik raak er ook steeds meer aan gewend. De mensen waar ik woon zijn heel aardig en ik begin mij steeds meer op mijn gemak te voelen, bij Longacres is dit ook het geval. De meeste mensen weten wie ik ben en maken ook gezellig een praatje met mij dus al met al goed uit te houden!

Liefs Floor

  • 27 Mei 2015 - 07:50

    Raymond Hedges:

    Hi Floor,

    Goed om te lezen dat je de enorme drukte overleefd hebt en dat je steeds meer gaat wennen aan het leven daar.

    Succes komende tijd!

    Gr

    Raymond Hedges

  • 27 Mei 2015 - 09:51

    Sarine:

    Leuk weer een story. Fijn dat het zo naar je zin gaat krijgen. Straks wil je net als Shanien in Engeland gaan wonen. Nou meid veel plezier en we horen graag van je.
    Dikke kus van ons.

  • 27 Mei 2015 - 10:36

    Lianne:

    He floor!!

    Wat een drukte! Geweldig hoe je er mee omgaat.
    Fijn om te lezen dat je je weg kan vinden.
    Geniet er van! En van de zon!!

    Groetjes lianne

  • 27 Mei 2015 - 10:44

    Petra:

    Hey Floor, weer een leuk verslag, en fijn dat je het zo naar je zin heb. Over ander halve week komen je nichten en die hebben er ook vreselijk veeeeeel zin in. Maak er een mooie tijd van. Liefs van de Schiltjes

  • 27 Mei 2015 - 11:42

    Marian:

    Hoi Meid,

    Leuk om je blog weer te lezen, geniet van je vrije dag vandaag, lekker uitrusten, lezen en genieten van de zon!

    Liefs mama

  • 27 Mei 2015 - 19:47

    Lia:

    Ha lieve meid leuk weer om over jouw leven te lezen. Het is wat 10 procent korting en dan maar rennen naar de winkel op bed is fijner lijk mij zo. Blijven genieten meid van deze leuke uitdaging
    Kus lia

  • 28 Mei 2015 - 09:05

    Frans:

    Hoi Fleur,

    Geen verkeerde tent zo te horen, kan je nog aandelen kopen? Ga je ook al een beetje Engels denken? Doen ze er nog mooie dingen mee, zie je dat terug in de tuinen? Geniet van je vrije dag(en) en ik ben weer benieuwd naar volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Camberley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2015

It's the final countdown

17 Juni 2015

'Heey there is the queen'

08 Juni 2015

'expecto patronum'

03 Juni 2015

Hallo daar ben ik weer

26 Mei 2015

Wat een drukte
Floor

Hallo Lezers, Ik ben van 11 mei tot 5 juli woonachtig in Camberley in Engeland en ik loop daar stage bij Longacres Garden Centre in Bagshot. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden zodat jullie mij niet hoeven te missen ;) Veel Plezier met lezen!

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 2473

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: