'Heey there is the queen' - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu 'Heey there is the queen' - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu

'Heey there is the queen'

Door: Floor Dekker

Blijf op de hoogte en volg Floor

17 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Camberley

Hallo allemaal,

Een week is weer voorbij en daarom tijd voor een blog.
Afgelopen week heb ik buiten op de planten afdeling gewerkt, het weer was gelukkig niet al te slecht dus al met al een goede week.
Ik had die week alleen wel moeten fietsen omdat mijn lift een week op vakantie was, dan realiseer je je weer hoe lekker het is om met de auto naar het werk te gaan in Engeland. Als ik dan thuis kwam was ik helemaal verrot en bezweet door de heuvels maar het was wel goed voor de conditie!

Deze week werk ik in de bakkerij.
We verkopen gebak, taart, sandwiches en pizzabroodjes en ik zal je zeggen als het lunchtijd is de verleiding best groot om wat te snoepen maar tot nu toe kan ik me goed inhouden ;)
In de ochtend werk ik samen met een wat oudere vrouw maar zij gaat om half 11 weg, dan sta ik tot twee uur alleen en om twee uur komt er een ander meisje van mijn leeftijd werken en daar sta ik dan vaak mee te praten.
Wat best gezellig is, bij de planten is het heel de tijd doorwerken en hier is het wachten op klanten en als die er niet zijn, een beetje schoonmaken en praten. Goed voor een week maar niet voor een maand omdat je vaak niks staat te doen.

Deze week is de Royal Ascot in Engeland, dat zijn paarden wedstrijden waarbij de koningin ook aanwezig is. Iedereen komt helemaal over de top gekleed naar de wedstrijden kijken en hoe groter de hoed hoe beter.
De Ascot baan is hier heel dicht in de buurt en van alle delen van het land komen mensen kijken dus het verkeer is deze week vreselijk.
Maar daarom begin ik er niet over, de koningin gaat in een koets naar de Royal Ascot. Ze gaat vanuit haar kasteel in Windsor met de auto naar een plek in Windsor great park en daar stapt ze over in de koetsen. De plek is openbaar en voor iedereen toegankelijk dus ik heb woensdag de koningin op één meter gezien!!
Het was dan wel voor 10 seconde maar toch is het best gaaf om haar zo dichtbij te zien en ze zwaaide ook naar ons(ons zijn 2 collega's met een vriendin en een zoontje). Ik heb zelf jammer genoeg geen goede foto's kunnen nemen maar een van de collega´s wel maar die heb ik nog niet binnen. Ik zal ze zeker toevoegen aan mijn verslag van volgende week!

Morgenmiddag komen mijn ouders over tot en met zondagmiddag en ik heb echt zin om ze weer een knuffel te geven!!
Ik ga zaterdag met mijn ouders ook de koningin bezoeken en daarna gaan we naar Windsor dus zaterdag wordt een royal day.
Daarna is het nog twee weken en dan is het al weer over, de tijd gaat zo snel!
Maarja dat was het wel weer voor deze week.
Tot volgende week,

Liefs Floor

  • 19 Juni 2015 - 11:04

    Kaylee Mostert:

    Geweldig Floortje! Vind het geen straf hoor om je over twee weken weer te zien! Geniet maar lekker nog daar en doe zoveel mogelijk indrukken op xx

  • 22 Juni 2015 - 14:38

    Frans:

    Leuk Fleur, wel grappig volk die engelsen. Ze doen het toch vaak beetje anders dan dat wij doen. Ik begrijp dat je blij bent dat je ouders komen...... Geniet ervan. Hier mis je overigens niet zoveel, het is nog geen strandweer.

  • 24 Juni 2015 - 09:36

    Raymond Hedges:

    Wow ... je hebt de Queen gezien! Dat is toch wel bijzonder hoor. Enjoy the remainder of your stay!

    Raymond Hedges

  • 26 Juni 2015 - 07:06

    LIa Hokke:

    ha Floor
    wat leuk om de koningin te zien, ook fijn om te horen dat je toch nog gebruik heb kunnen maken van de fiets.
    nog twee weekjes wat is de tijd snel gegaan, blijven genieten van deze mooie tijd .
    kus Lia

Tags: queen, uk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Camberley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2015

It's the final countdown

17 Juni 2015

'Heey there is the queen'

08 Juni 2015

'expecto patronum'

03 Juni 2015

Hallo daar ben ik weer

26 Mei 2015

Wat een drukte
Floor

Hallo Lezers, Ik ben van 11 mei tot 5 juli woonachtig in Camberley in Engeland en ik loop daar stage bij Longacres Garden Centre in Bagshot. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden zodat jullie mij niet hoeven te missen ;) Veel Plezier met lezen!

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 2466

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: