Hallo daar ben ik weer - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu Hallo daar ben ik weer - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu

Hallo daar ben ik weer

Door: Floor Dekker

Blijf op de hoogte en volg Floor

03 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Camberley

Hallo allemaal,

Het is even geleden sinds mijn laatste verslag, dus ik zal jullie weer op de hoogte brengen.

Het weekend van 30 en 31 mei was ik vrij, op zaterdag zijn we(de moeder en ik) naar virginia water geweest wat onderdeel is van windsor great park. Hier hebben we een wandeling gemaakt van 2 uur, alles stond precies in bloei dus dat was super getimed. Het was zonnig weer dus heerlijk genoten en veel foto's genomen.
Virginia water heeft haar naam te danken aan het super grootte meer wat zich in het park bevind, er gaat een pad rondom het meer en dat is 4,5 mile lang dus dat is een aardig groot rondje.
En drie keer raden waar dit meer nog meer te zien is...... Harry Potter

Zondag zijn we naar de winkels van Camberley geweest, camberley heeft een best groot winkel centrum, ze hebben winkels zoals primark, Topshop, new look enzo. We hebben alleen gekeken omdat ik dit weekend naar London. We hebben wat gedronken in een cafeetje en na de winkels zijn we nog naar hun dochters huis gegaan. Daar hebben we natuurlijk thee gedronken en toen was het weekend al bijna weer afgelopen. #TimeFliesWhenYouHavingFun

Deze week werk ik op de afdeling bloemisterij, Longarces heeft een bloemenafdeling waar je los bloemen kan kopen, maar je kan er ook handgemaakte boeketten kopen of bestelling plaatsen voor begrafenissen, trouwerijen of verjaardagen en die maken ze dan daar dan (waar ze dat maken werk ik).
Ik heb de afgelopen twee dagen (ma- en dinsdag) vooral de bladeren van de bloemen verwijdert, strikken gemaakt(klinkt makkelijk, is dat niet), boeketten ingepakt en voor het eerst een eigen boeket gemaakt. Ze hebben mij de techniek uitgelegd en na 2 keer het zelfde boeket te hebben gemaakt moest ik het zelf doen zonder hulp en ze waren allemaal onder de indruk(positief)!
Toen heb ik heb ingepakt en op de shop floor gezet, klaar voor de verkoop.
Morgen mag ik nog meer boeketten maken dus ik ben benieuwd.

Vandaag 3-6 ben ik met twee andere collega's naar twee polo wedstrijden geweest(ik was vandaag vrij). Één van deze collega's heeft zelf voor 18 jaar polo gespeeld dus vandaar de polo.
Het is iets typisch brits dus heel leuk om mee te maken. Het veld is groter dan een voetbal veld en er zijn vier spelers per team. Elke speler heeft tien paarden, dit is omdat een paard dit tempo van spelen maar een paar minuten vol houd en het gaat er dan ook aardig heftig aan toe! Je voelt de grond soms trillen. En dan heb je natuurlijk de rijke lui die hier op afkomt, een Porsche is een hele normale auto en daar zal niemand van opkijken #NormaalsteZaakVanDeWereld ;).
Een leuk iets was dat de beste polo speler van de wereld bij een van de team speelde die wij bekeken, niet dat ik hem kende maar het idee is leuk;). Het was een leuke dag, nieuwe dingen gezien, nieuwe ervaringen op gedaan en lekker gerelaxt.

Dit weekend ga ik naar london met Eline, Anniek en Lisanne (nichten) die speciaal over vliegen, wat super lief van hun is! Ik heb er heel veel zin in, ik ben zelf nog nooit in London geweest dus ik ben heel benieuwt. We gaan veel dingen bezoeken en natuurlijk shoppen :)
Dus nog twee dagen werken en dan lekker van zaterdag tot maandag naar London en lekker 3 dagen genieten!

Dat was het weer voor deze week, tot volgende week!

Liefs Floor

  • 03 Juni 2015 - 23:12

    Kaylee Mostert:

    Klinkt goed, Fleurtje! Heel veel plezier in London en met alle nieuwe ervaringen en indrukken die je op gaat doen. Denk aan je xxx

  • 03 Juni 2015 - 23:12

    Anja:

    Hoi Floor,
    Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt. En dat ze
    zo veel laten zien en beleven. Veel succes verder en veel plezier
    met het nichtenweekend.

    liefs ons 5en


  • 04 Juni 2015 - 08:33

    Raymond Hedges:

    Polo is inderdaad erg Brits, gaaf dat je dat heb mogen zien! Mooie blog andermaal!

    Gr

    Raymond Hedges

  • 04 Juni 2015 - 11:51

    Kelly Van Der Voet:

    Gaaf Floor, heel veel plezier in Londen ;)
    Geniet ervan dikke kus van Kel!

  • 04 Juni 2015 - 14:25

    Frans:

    Goed bezig daar, nog even door leren schikken en je kan twee diploma's halen volgend jaar! Je bent behoorlijk ondernemend mag ik wel zeggen. Ik had overigens wel eens gehoord dat ze per speler 4 paarden hadden maar jij hebt het over 10, je zal ze maar moeten verzorgen. Bij polo gaat het volgens mij ook wie er langs de kant staat, allemaal in het chiq. Ik kan niet wachten tot volgende week.

  • 04 Juni 2015 - 18:13

    Ad:

    Hoi Floor, gezellig om weer te lezen. Dat polo lijkt me echt leuk om een keer mee te maken. Moet toch echt een heel speciaal sfeertje zijn.
    Mooie foto's!! Ben benieuwd om ze allemaal te zien. Ben wel bang dat als wij de 19e komende de rhodondendrons in Winsor great parc allemaal uitgebloeid zijn. Nou meid heel veel plezier komend weekend, geniet ervan met z'n 4-en. En tot de 19e juni.

    Liefs
    papa xxx

  • 06 Juni 2015 - 05:09

    Lia Hokke:

    ha lieve Floor

    wat maak je een hoop leuke en leerzame momenten door. Zo te lezen heb je het prima naar je zin.
    en erg tof dat je nichten komen, ga genieten en lol maken.
    dikke kus en knuffel
    Lia

  • 07 Juni 2015 - 11:50

    Lenneke:

    heey floor!

    Bloemschikken? dat was tog iets van Anniek? ;)
    leuk hoor allemaal, wanelen met lekker weer en dan ook nog shoppen? #vermoeiendvoorjevoeten
    Nog heeeeeeelllllllllll veeeeeellllll plezier met Lisanne, Anniek en Eline.

    groetjes van de van Rijnen en neatuurlijk je aller liefste nicht ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Camberley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2015

It's the final countdown

17 Juni 2015

'Heey there is the queen'

08 Juni 2015

'expecto patronum'

03 Juni 2015

Hallo daar ben ik weer

26 Mei 2015

Wat een drukte
Floor

Hallo Lezers, Ik ben van 11 mei tot 5 juli woonachtig in Camberley in Engeland en ik loop daar stage bij Longacres Garden Centre in Bagshot. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden zodat jullie mij niet hoeven te missen ;) Veel Plezier met lezen!

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 2480

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: