'expecto patronum' - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu 'expecto patronum' - Reisverslag uit Camberley, Verenigd Koninkrijk van Floor Dekker - WaarBenJij.nu

'expecto patronum'

Door: Floor Dekker

Blijf op de hoogte en volg Floor

08 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Camberley

Hallo allemaal,

Woh het was eindelijk zover, ik ben naar de Harry Potter studio's geweest! Daar wilde ik al heel lang naartoe en nu was het eindelijk zo ver!

Wat is dat geweldig, alles wat er in de films zijn gebruikt staat daar, alles origineel! Van het station trein tot de gedragen kostuums tot een spectaculaire replica van Zweinstein. Maar ik ben natuurlijk niet alleen gegaan.

Dit weekend (zaterdag, zondag en maandag) zijn mijn drie nichten overgevlogen naar London en ik ben daar met de trein naartoe gegaan.

Het was een super weekend! We zijn zaterdag naar Oxford gegaan, geluncht (in de zon) daarna naar the tower of london en de Tower bridge geweest, na het avond eten zijn we nog naar de Big Ben en de London eye geweest en toen zijn niet te laat naar bed gegaan omdat zondag om 6 uur de wekker ging #top
We sliepen met zijn vieren op de kamer dus dat was super gezellig, behalve als iemand als eerst naar de wc ging en daar een boodschap achter liet (ik noem geen namen) ;)
Zondag ochtend hadden we de metro om 7 uur, we moesten eerst naar een station reizen en vandaar uit ging er rechtstreeks een speciale Harry Potter bus naar de studio's. Om tien uur mochten we naar binnen en tot 13 (omdat onze bus toen vertrok) hebben we onze ogen uit gekeken, zoveel details, zoveel te zien, ik had het daar tot 17 makkelijk uitgehouden zonder te vervelen!
Terug in London hebben we om 15 uur geluncht(natuurlijk in de zon), daarna naar Buckingham palace gegaan, naar het Piccadilly circus en toen even terug naar het hotel om bijkomen. Om 20.30 uur gingen we weer op pad, we hebben wat gegeten bij een Jamie Oliver restaurant (aanrader) en daarna naar Leicester Square gegaan, waar allemaal mensen muziek maakte en het heel gezellig was, nog snel naar de avond london eye gegaan om de lichten te bewonderen en daarna snel de laatste metro genomen.
Maandag (vandaag) zijn we naar Oxford geweest, geluncht en toen was het alweer tijd om terug te gaan...

Het was een super leuk, gezellig, geweldig weekend, heel veel gelachen en ik heb het elke minuut naar mijn zin gehad!!!

Nu twee weken werken en dan komen mijn ouder me opzoeken, waar ik ook erg naar uit kijk!
Deze week werk ik weer op de bloemisten afdeling en mag ik waarschijnlijk mee werken aan trouw arrangementen.

Liefs Floor
En Ps Lenneke natuurlijk laat ik de bloemschik eer over aan Anniek ;)

  • 08 Juni 2015 - 23:38

    Theo:

    Hi Fleur, het is weer heel leuk om te lezen dat je zo'n goed weekend heb gehad samen met je nichten. Ze zijn inmiddels weer veilig thuis; Eline was al net zo enthousiast over jullie gezamenlijke citytrip!
    Ik wilde je eigenlijk nog om een BBQ advies vragen maar je staat inmiddels bij de bloemen; dus dat gaat over ;-)
    Voor de komende weken: veel plezier en een leerzame tijd!
    Regards, Theo

  • 09 Juni 2015 - 09:56

    Anja:

    Hoi Floor goed te lezen dat je het naar je zin hebt. En top weekend voor jullie
    in Londen. En op je werk ook alles goed? succes weer verder xxx van ons

  • 09 Juni 2015 - 10:07

    Mama:

    Lieve Floor, wat super leuk te lezen dat het zo'n geweldig weekend is geweest, met 3 nichten op pad is iets wat je je hele leven zal blijven herinneren.
    Vandaag weer aan het werk, veel succes bij de bloemen, maak er een mooi boeket van!

    Liefs mama xxx

    Ook een dikke zoen van papa, Tim en Sjoerd.

  • 09 Juni 2015 - 21:28

    Simone :

    Hoi Floor,

    Wat hebben jullie het leuk gehad zeg! En heel veel gezien en gedaan in korte tijd! Het is echt een belevenis. Nu nog even aan het werk en dan komen je vader en moeder. De tijd gaat zo lekker snel. Werkse van de week en nog heel veel plezier!

    Groetjes Simone en de rest van de familie!

  • 09 Juni 2015 - 21:44

    Lenneke :

    hahaha (heel diepzinnig ik weet het ;))

  • 10 Juni 2015 - 09:35

    Frans:

    Leuk dat je ook nog een regel over je werk erbij zette.... Maar gave foto's en verhaal. Nog veel plezier. Je komt toch nog wel terug?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Camberley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2015

It's the final countdown

17 Juni 2015

'Heey there is the queen'

08 Juni 2015

'expecto patronum'

03 Juni 2015

Hallo daar ben ik weer

26 Mei 2015

Wat een drukte
Floor

Hallo Lezers, Ik ben van 11 mei tot 5 juli woonachtig in Camberley in Engeland en ik loop daar stage bij Longacres Garden Centre in Bagshot. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden zodat jullie mij niet hoeven te missen ;) Veel Plezier met lezen!

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2478

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: